فروش عمده ظروف غذاخوری سرامیکی

با تهیه ظروف غذاخوری مناسب می‌ توانید با رویی گشاده و با خیالی راحت از مهمانان خود پذیرایی نمایید. در حال حاضر ظروف متنوعی در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند. ظروف قابلمه نچسب پویان مهر از جمله ظروف پرکاربردی است که در مهمانی و یا بعنوان ظروف دم دستی از آن ها استفاده می شود.

بازار فروش ظروف قابلمه نچسب پویان مهر با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن ها بسیار داغ بوده و با فروش عمده افراد با نازل ترین قیمت محصول خود را تهیه می نماید.

فروش عمده ظروف غذاخوری سرامیکی

بررسی کیفیت ظروف غذاخوری سرامیکی

بررسی کیفیت ظروف غذاخوری سرامیکی از با کیفیت ترین و بهداشتی ترین انواع ظروف غذاخوری می توانیم ظروف غذاخوری سرامیکی اشاره داشته باشیم، این ظرف ها به عنوان ظروف دم دستی و خانگی و ظروف رسمی برای مهمانی ها معرفی شده است.

این سری از ظروف از رنگ‌ های متنوعی برخوردارند و قیمت آن ها ارزان تر می باشد. برای تهیه انواع ظروف سرامیکی از سبک های مینیمالیستی استفاده می شود. مقاومت انواع ظروف سرامیکی نسبت به ظروف چینی کم‌ تر می‌ باشد. به همین دلیل هنگام شستشو یا جابجایی آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید.

اما انواع ظروف سرامیکی نسبت به نمونه سفالی آن با دوام تر می باشد؛ چرا که علاوه بر شیشه به آن خاک رس هم اضافه می کنند. ضخیم هستند و جزو ظروف تجملاتی و فاخر به حساب می آید. شما می توانید این سری از ظروف را در مایکروویو، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فریزر قرار دهید. اما توجه داشته باشید که اگر آن ها را در معرض تغییر دمای ناگهانی قرار دهید، امکان شکستن آن بسیار زیاد است.

انواع ظروف سرامیکی معمولاً ۲۴ تکه بوده و شامل اقلامی همچون بشقاب غذاخوری، بشقاب ها بزرگ، پیش دستی، کاسه، فنجان و… می باشند که هر یک از آن ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این شما می توانید ظرف کره، ظرف سس، دسر و …آن ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید و سرویس خود را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که در قابلمه گرانیتی خارجی به هیچ عنوان از عناصری همچون کادمیوم و سرب استفاده نشده باشد؛ چرا که این عناصر برای سلامتی انسان بسیار مخرب هستند و می‌ توانند مشکلات جبران ناپذیری داشته باشند.

قیمت عمده ظروف غذاخوری سرامیکی

قیمت عمده ظروف غذاخوری سرامیکی

همانطور که اشاره شد قیمت ظروف غذاخوری سرامیکی نسبت به نمونه های دیگر آن ارزان تر می باشد، اما شما با خرید ظروف سرامیکی به صورت عمده می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف کنید. فروشگاه اینترنتی ما به صورت عمده محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و می توانید با نازل ترین قیمت، ظروف خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما